Sayfalar

9 Haziran 2010 Çarşamba

Arkadaşlarım var...Çok özel , çok başka...Yaşasın , demiş ki az konuşanı, hasretle beklediğim    "Bu sabah hem yağmur ve hem de gözyaşı var İstanbul’da... Yağmur yolculuğa çıkanların selametle geri dönmesi için, göz yaşları ise paylaşılan duyguların derinliği için.." bir de "güzelsiniz işte" diye eklemiş..Sen de çok güzelsin arkadaşım   her şeyinle, lütfen hatta kal , şimdi  tam da yaşındayız  var olmanın sihirlerini keşfetmenin...
Bir diğeri ,kocaman sevgi dolu yüreği ile herkesle barışık olanı    "Canım ne güzel yazmışsın çok duygulandım ..! Ağlattın beni   Blog ta cevap yazmak istedim beceremedim buradan yazayım dedim
Bazen çok şanslısın Kızım diyorum kendime , Evrende pırıltılarla  karşılaştığım için sizin gibi .  " demiş.   Arkadaşım sen nereye yazarsan yaz hatta istersen hiç yazma öyle sevgi dolu bir enerji yayıyorsun ki bunu hissetmemek imkansız..Sen düşünmeye ve hissetmeye devam et yeter...

Derin duyguların paylaşımı !. Yaşamlar üst üste, yan yana , iç içe konmuş şöyle tepeden bakılmış karar verilmiş "Her şey olduğu gibi, nasılsa öyle, çıplak ve net"  Bir daha hiç gündelik olmamışlar, derinlerde kalmışlar...

Bana her zaman  süper insanmışım  gibi hissettiren  demiş ki" Beni de ağlattın. Duygularını ne kadar güzel ifade etmişsin. Devamını heyecanla bekliyorum, canım arkadaşım:))  Şimdi bana sorumluluk verdin,  bu çok iyi oldu...Devamlılık konusunda hep sıkıntılarım olmuştur ,maymun iştahlı derler.

Niye acaba bilen var mı ?  Bir belgeselde seyretmiştim çok şirin maymunlar vardı ,yedikleri yemişleri bir ısırık alıp bırakıp bir diğerine geçiyorlardı belki de ondan   benim gibilere maymun iştahlı diyorlar....Bir de şimdi bir atasözü öğrendim bununla ilgili çok hoşuma gitti., hem de komik.. " Hamama gider kurnaya ,düğüne gider zurnaya aşık olur"  Hep yeni başlangıçlara, değişimlere duyulan heyecan ve ardından hızla gelen bıkkınlık  ve  yeni arayışlar... Bu mekanda kendimi devamlılık konusunda aşmayı hedefliyorum...Bana bu konuda sorumluluk vermek çok iyi fikir     en sıkı olduğum daldır sorumluluk almak.

Canlar çok teşekkürler diyorum yüreklendim sanki yazacağım gibi....Çok şey aklıma gelmeye başladı....

Not:
Yorum yazmak için ,bu yazının altında bulunan yorum kelimesini tıklayın açılan pencerede yorumunuzu yazın isim kısmına isminizi bırakabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Canım Vasviş'cim ve Canım Ruh Arkadaşlarım,
    Bütün yazdıklarınızı okurken kalbim ısındı. Ama metaforik değil, fiziksel olarak ısındı. Nedeni ise hepsinin gerçek olması.
    Benim kendime olan yolculuğumu yıllardır izliyorsunuz. Şimdi bu yolda bulduğum (!) müthiş bir şey var, "gerçek olmak". İnsan gerçek oldukça güçleniyor, ruhu sakinleşiyor, huzura kavuşuyor. Son zamanlarda yaşadığım bu. 47,5 yıllık hayatımda hiç bu kadar dingin olmamıştım. Bunun giderek artacağını bilmek de beni ayrıca heyecanlandırıyor.
    Bu "yaşantının" bütün sevdiklerimce yaşanmasını diliyorum. Biliyorum, bu yolculuk başlangıçta biraz zor ve yorucu görünüyor. Ama inanın insanın kendinden kaçması, mukayese edilemeyecek kadar daha zor ve yorucu. Üstelik o acı yolun sonunda bizi hiç bir zaman mutluluk beklemiyor!
    Bizi bize götüren yolda beraber olmak dileğiyle hepinizi tüm kalbimle kucaklıyorum.
    Adviş

    YanıtlaSil